مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 18:552023-08-07اقتصادي

فارس من| درخواست بازگشایی نمادهای استانی سهام عدالت


برخی مخاطبان فارس درخواست بازگشایی نمادهای استانی سهام عدالت کردند، عضو شورای عالی بورس این امر را منوط به ابلاغ آیین نامه اجرایی نحوه برگزاری انتخابات و انتخاب هیات مدیره این شرکتها دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، شرکت های سرمایه گذاری استانی متشکل از سهام داران عدالت که روش مدیریت غیر مستقیم را برگزیده بودند، از تیر ماه 1399 وارد بورس شدند.

بعد از این مرحله به خاطر تقاضای زیاد برای فروش سهام عدالت استانی توسط سهامداران و نیز ریزش بازار سرمایه در آن سال قیمت اکثر نمادهای معاملاتی به زیر ارزش روز و ارزش ذاتی رسیدند، لذا ناظر بازار اقدام به بستن نمادهای معاملاتی استانی کرد.

اکنون برای بازگشایی نمادهای استانی نیاز به ابلاغ آیین نامه نحوه برگزاری مجامع استانی و نیز انتخاب هیات مدیره شرکتهای استانی سهام عدالت است و پس از مشخص شدن هیانت مدیره شرکتهای استانی و افشای اطلاعات مالی این شرکتها، نمادهای استانی با مصوبه شورای عالی بورس باید باز شوند.

   در این زمینه محسن علیزاده عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس در مورد آیین نامه اجرایی مجامع شرکت های سرمایه گذاری عدالت استانی گفت: نحوه برگزاری مجامع عمومی شرکت های سرمایه گذاری عدالت در شورای عالی بورس تصویب شده بود که اخیراً این آیین نامه برای اجرا به شرکت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| درخواست بازگشایی نمادهای استانی سهام عدالت

فارس من| درخواست بازگشایی نمادهای استانی سهام عدالت